The Murders Before the Marathon
If police had solved a gruesome triple homicide in Waltham, Massachusetts, would they have prevented the Boston Marathon bombing? Journalist Suzan Zalkind unpacks the murder that took her friend’s life, the national tragedy that shook her city, and the haunting connection between the two events.