<JUNG KOOK: I AM STILL> THE ORIGINAL
Despite his natural talent and remarkable achievements that followed, Jung Kook continues to chart his own course. This documentary covers his first solo single debut to unreleased interviews, exclusive behind-the-scenes footage, and the full version of “Jung Kook ‘GOLDEN’ Live On Stage.”
Jung Kook has emerged as a leading solo male artist of the 2020s, captivating audiences with chart-topping hits like “Seven,” “3D,” and “Standing Next to You.” Even today, he remains committed to making ARMY proud, constantly striving to improve and grow. Instead of sitting on his laurels with his natural talent and remarkable achievements, he continues to chart his own course. From his debut solo single to the promotion of his album GOLDEN, witness eight months of Jung Kook’s “golden” moments as he travels across the globe, visiting cities like New York, London, and Seoul. This is the story of Jung Kook, an artist who never stops dreaming.