Jungle Animal Rescue
India is one of the most biodiverse countries on Earth. Home to elephants, tigers, leopards and bears, it also has 1.3 billion people who compete with wild animals for living space. A dedicated team of conservationists and veterinarians is on a mission to rescue animals in distress and find a way for India’s people and wildlife to coexist in harmony.