Morphle and the Magic Pets
Morphle and the Magic Pets follows Mila, her stepbrother, Jordie, and her shapeshifting magic pet, Morphle. The three use their skills, smarts and imagination to solve the town's problems, keep magic pets out of mischief, and find "magic matches" for each of these unique and hilarious characters. Magic and comedy fuel their adventures, but in the end, it’s the power of friendship that turns Mila, Jordie, and Morphle into an unbeatable team.