Rocky Mountain Animal Rescue
The extraordinary Animal Law Enforcement officers and Humane Society vets of the Pikes Peak region of Colorado join forces to respond to thousands of animal emergencies every year. With miles and miles of homes, farms, and rugged terrain in their jurisdiction, the Pikes Peak team works together to handle animals in trouble – and animals causing trouble – every day of the year.