The Muppets Mayhem
After 45 years of rockin’ and rollin', The Electric Mayhem embarks on an epic musical journey to finally record their first studio album. With the help of a driven young music exec, the endlessly cool, iconic Muppet rock band – featuring Dr. Teeth, Sgt. Floyd Pepper, Janice, Lips, Zoot, and Animal – must get their act in gear as they come face to face with the crazy, contemporary music scene in their quest to finally go platinum.
After 45 years of rockin’ and rollin’, everyone’s favorite Muppet band, Dr. Teeth and the Electric Mayhem, embarks on an epic musical journey with a driven young music exec named Nora Singh. She convinces the classic rockers to finally write, record and release their first studio album. Hoping to save her dying record label, Nora reintroduces the group – featuring Dr. Teeth, Sgt. Floyd Pepper, Janice, Lips, Zoot, and Animal – to the fast paced, modern music biz. But the laid back style of the forever cool, iconic band provides endless challenges. Enlisting the help of her social media savvy sister, Hannah, and a quirky Mayhem superfan named Moog, Nora and the band encounter some of today’s biggest music superstars in their quest to finally go platinum.