Pink Lie
Does unconditional love exist? Young men and women move into the Pink House, each carrying one lie about themselves, be it their occupation, age, or academic background. Whirlwinds of emotions break out in the face of unraveling truth. Identities reveal as the relationships walk the tight rope between love and reality.