RapCaviar Presents
A compelling new documentary series that tackles some of today’s most provocative issues through the stories of hip-hop visionaries and emerging stars. Based on the influential 2015 Spotify playlist, this series is a deep dive into current events that untangles important subjects and offers a view of the world from an artist’s perspective.