Low Life
In 1977, while everyday Koreans struggled to survive, rumors began to spread of an Imperial Chinese shipwreck found off the coast of Korea. Hoping to turn their lives around, Gwanseok and Heedong set off in search of a treasure hidden beneath the sea.