Disney Twisted-Wonderland: Animovaný seriál
Stredoškoláka Júkena (Jua) záhadný portál prenesie do Twisted Wonderlandu, sveta čarov a záhad. Bez vlastných magických schopností sa postaví príšerám, roztopašným študentom mágie a záhadným incidentom. Nájde ešte niekedy cestu domov?
Tajomný portál prenesie Jua do magického sveta Twisted Wonderland, kde sa postaví príšere.
Jua v noci prekvapivo navštívi Eso, čo vedie k nečakanému stretnutiu na fakulte Heartslabyul.
Keď sa Riddle dozvie o hneve svojich študentov, šok v ňom spôsobí hrozivé zmeny.
Ju a jeho priatelia čelia Riddlovej besniacej sa mágii, aj keď vedia, že sa mu nevyrovnajú.