Sezóna Titanov
Skutočný príbeh o novozvolenom afroamerickom trénerovi futbalového tímu a ich prvej sezóne ako rasovo zmiešaného mužstva v 70. rokoch 20. storočia vo Virgínii.
Tento jedinečný príbeh je oslavou toho, ako sa mesto, rozdelené spormi a nedôverou, dokázalo spojiť a vybojovať triumfálne víťazstvo. Bill Yoast (Will Patton) je obľúbený tréner, ktorý bol po pätnástich úspešných sezónach odvolaný a nahradený tvrdým a neústupným Hermanom Boonom (Denzel Washington). Film je pozoruhodným portrétom odvahy a vytrvalosti dvoch mužov, ktorí dokázali prekonať rozdiely a spojiť skupinu znepriatelených mladíkov v jeden víťazný tím.