Tin Toy
Keď utečie slintajúcemu bábätku, uvedomí si Tinny, že vlastne chce, aby sa s ním hralo. Avšak uvedomenie príde neskoro a pozornosť bábätka sa presunie na iné veci.
Bábätká ani zďaleka nepripomínajú príšery, pokiaľ nie ste hračkou. Po tom, ako utečie slintajúcemu bábätku, si Tinny uvedomí, že vlastne chce, aby sa s ním hralo. No za ten čas sa pozornosť bábätka presunie na iné veci, ktoré sa môžu zdať zaujímavé iba dojčaťu.