Prefíkané slúžky
Séria sa sústreďuje na úzko prepojenú skupinu chyžných, ktoré spája ich práca, problémy a melodramatický vesmír, ktorý pohlcuje ich zamestnávateľov.
Séria sa sústreďuje na úzko prepojenú skupinu chyžných, ktoré spája ich práca, problémy a melodramatický vesmír, ktorý pohlcuje ich zamestnávateľov. Rosie, vdova, ktorá nechala svojho syna v Mexiku, keď jej manžel zomrel, pracuje ako slúžka a opatrovateľka pre dvojicu egocentrických hercov. Ašpirujúca speváčka Carmen dúfa, že jej zamestnávateľ, popová hviezda Alejandro, pomôže naštartovať kariéru. Zoila je staršia slúžka pre Genevieve Delatourovú, na iných závislú, nestabilnú bohatú ženu. Pracuje po boku svojej dospievajúcej dcéry Valentíny.