Stitch! the Movie
Na Havajských ostrovoch sa rozpúta chaos, keď sa roztomilý mimozemšťan Stitch chystá zachrániť svojich 625 mimozemských „bratrancov“ pred zlým kapitánom Gantu.
Pripravte sa na ďalší chaos na Havajských ostrovoch, ktorý sa rozprúdi po tom, ako sa Stitch, Pleakley a Dr. Jumba ocitnú v jednej domácnosti. Čo však Lilo a Stitch nevedia je, že Dr. Jumba na Havaj priniesol aj svojich prvých 625 experimentov. Je na Lilo a Stitchovi, aby zachránili jeho mimozemskú rodinu pred zlým kapitánom Gantu a využili jedinečné schopnosti každého z experimentov. Čaká nás veľa zábavy, keďže na ostrove pobehuje 625 nových „bratrancov“, vrátane Experimentu 221, ktorý spôsobuje prepätia energie na celom ostrove, a Experimentu 625, ktorý je o niečo lenivejší ako Stitch, no robí skvelé sendviče.