Zlodej šperkov
Dokumentárny film o mladistvom bankovom lupičovi z mesta Omaha v Nebraske menom Gerald Blanchard, ktorý zorganizoval lúpež, ktorá sa považuje za tú najpremyslenejšiu v dejinách – lúpež rakúskeho korunného klenotu „Sisi Star“. Geralt vyrozpráva svoj príbeh spolu so svojou matkou a dvomi kanadskými policajtmi, ktorí ho dostali.