R.J. Decker
R.J. Decker, fotograf s pošramotenou povesťou a minulosťou za mrežami, začína odznova ako súkromný detektív v pestrom, no zločinom presiaknutom svete južnej Floridy. S pomocou svojej bývalej priateľky novinárky, jej manželky, policajnej detektívky, a tajomnej novej mecenášky rieši zvláštne až úplne bizarné prípady. Práve táto žena z jeho minulosti však môže byť buď jeho najväčšou spojenkyňou, alebo jednosmerným lístkom späť do väzenia.