Začať odznovu nie je pre chlapíka z malého mesta ľahké.
Začať odznovu nie je ľahké, obzvlášť pre Johna Nolana, chlapíka z malého mesta, ktorý sa aj po incidente, ktorý mu zmenil život, nevzdáva svojho sna stať sa policajným dôstojníkom v Los Angeles. Ako najstarší zelenáč v inštitúcii čelí skepse niektorých nadriadených, ktorí ho vnímajú ako muža v kríze stredného veku. Ak nedokáže udržať krok s mladými policajtmi a zločincami, ohrozí množstvo životov, vrátane svojho. Ak však využije svoje životné skúsenosti, odhodlanie a zmysel pre humor vo svoj prospech, môže v tejto novej životnej etape uspieť.