Supercar Megabuild
Tím špičkových automechanikov sa spojí s legendárnym obchodníkom s autami, aby spravili najúžasnejšie prerábky luxusných áut, aké ste kedy videli.
Afzal Kahn vybudoval prosperujúci medzinárodný podnik s výnimočnými autami, ktoré prerába tak, aby vyzerali úžasne. Rušné dielne a tri impozantné showroomy už majú svoju luxusnú klientelu, podnikavý Afzal však stále načúva volaniu nových výziev. Svojrázni špičkoví mechanici Ralph a Ranen otvoria pod jeho vedením experimentálnu dielňu. Dokážu zdokonaliť výkon, silu a vzhľad superáut, ktoré už boli vylepšené na maximum?