Ultimate Airport Dubai
Vstúpte dnu aj vy a uvidíte 90 000 zamestnancov zodpovedných za viac ako 70 miliónov pasažierov na 350 000 letoch ročne. Musia sa popasovať s nelegálnymi pašerákmi, nahnevanými pasažiermi a obrovskými inžinierskymi projektmi.
Jedinečné letisko v Dubaji vás prenesie do zákulisia jedného z najrýchlejšie rastúcich letísk na svete. Zoznámte sa s niektorými zo 60 000 zamestnancov, ktorí pracujú 24 hodín denne, 7 dní v týždni, aby každý týždeň pomohli viac ako milión cestujúcim, a zároveň realizovali ambiciózne plány rozšírenia letiska.