Billy Hoyle (Woody Harrelson) a Sidney Deane (Wesley Snipes) tvoria nevídanú dvojicu basketbalových podvodníkov. Spoja sa, aby prechytračili ostatných na ihriskách v Los Angeles a hrali hru, ktorá je rýchla, nebezpečná a zábavná.