Roznášač vody
Čudácky mamičkin synáčik z bažín Louisiany, Bobby Boucher, nechcel nikdy nič viac, ako len uhasiť smäd dehydratovaným atlétom, ktorý s ním zaobchádzajú ako s handrou!