Následníci/Zombíkovia: Koncert dvoch svetov
Vstúpte do sveta filmov ZOMBÍKOVIA a Následníci a zažite jedinečnú koncertnú šou, v ktorej sa po prvýkrát na jednom pódiu stretnú ich herecké hviezdy. Účinkujú Malia Baker, Malachi Barton, Kylie Cantrall, Joshua Colley, Mekonnen Knife, Dara Reneé a Freya Skye spolu so špeciálnymi hosťami, medzi ktorými nebudú chýbať Rita Ora, Milo Manheim, Meg Donnelly, Liamani Segura a ďalší.
Vstúpte do sveta filmov ZOMBÍKOVIA a Následníci a zažite jedinečnú koncertnú šou, v ktorej sa po prvýkrát na jednom pódiu stretnú ich herecké hviezdy. Účinkujú Malia Baker, Malachi Barton, Kylie Cantrall, Joshua Colley, Mekonnen Knife, Dara Reneé a Freya Skye. Nebudú chýbať ani špeciálni hostia ako Rita Ora, Milo Manheim, Meg Donnelly, Liamani Segura a ďalší. Vychutnajte si z prvého radu hudobnú oslavu sveta, postáv a piesní z týchto dvoch úspešných filmových sérií.