Následníci: Vzostup Red
Po tom, čo Srdcová kráľovná podnieti prevrat v Auradone, jej vzdorovitá dcéra Red spojí sily s Chloe, Popoluškinou perfekcionistickou dcérou, a spoločne cestujú späť v čase v snahe zvrátiť traumatickú udalosť, ktorá priviedla matku Red na cestu zla.
Bývalá členka zloduchov Uma, ktorá teraz zastáva pozíciu riaditeľky Auradonskej prípravky, pozve do školy ďalšiu členku zo sveta zludochov - Red, vzdorovitú dcéru tyranskej Srdcovej kráľovnej z Krajiny zázrakov. Srdcová kráľovná už dlho prechováva nenávisť voči Auradonu, najmä voči Popoluške, a keď svoju dcéru privedie do školy, využije túto príležitosť na pomstu. Keď Srdcová kráľovná podnieti prevrat v Auradone, Red spojí sily s Chloe, Popoluškinou perfekcionistickou dcérou, a spoločne cestujú späť v čase v snahe zvrátiť traumatickú udalosť, ktorá priviedla mladú Srdcovú kráľovnú na jej cestu zla.