Hudba, Animované
V tomto virtuóznom husľovom vystúpení jednej myšky Mickey Mouse predvedie širokú škálu výrazov a emócií (a dokonca aj dlhé vlasy). Keď s plnou vážnosťou zahrá niekoľko skladieb vrátane Maďarského tanca a predohry z Williama Tella, musí čeliť neviditeľnému publiku a posmechu. Tento film režíroval Walt Disney a je tiež známy ako „Just Mickey“.