Tančeky v stodole
Myška Minnie si musí vybrať medzi dvoma tanečnými partnermi. Nemotorný Mickey totiž súťaží o radosť z jej prítomnosti so skúsenejším Peteom. Mickey použije balóny, aby mal ľahšie nohy, ale na tento trik mu prídu.