Kaskadérsky tím filmu Avatar nevytvára len vzrušujúce akčné scény, ale je aj hnacím motorom príbehu. Od pretekov pod vodou na úžasných vodných tvoroch, lietania v oblakoch na ikranoch až po manévrovanie s rýchlostnými člnmi tímu RDA – kaskadéri vám zaručene vyrazia dych a zatúžite po ďalšej akcii.