Deň nezávislosti
Zažite veľkolepé sci-fi dielo, ktoré odštartovalo novú éru blockbusterov, v tejto novej reštaurovanej verzii. Režisér Roland Emmerich a producent Dean Devlin spoja sily s hviezdnym obsadením vrátane Willa Smitha, Jeffa Goldbluma a Billa Pullmana. Keď mocní mimozemšťania spustia inváziu, jediná nadej je zjednotenie sveta, aby naposledy zaútočili a zachránili ľudstvo.