Piggy Tales
Nakuknite do sveta zelených prasiat v seriáli Piggy Tales. Táto CGI animácia zobrazuje obľúbených smoliarov, zlých krochkáčov, ako čelia vtipným výzvam a nečakaným udalostiam. Minútové epizódy bez dialógov oslovia malých aj veľkých fanúšikov hier Bad Piggies a Angry Birds po celom svete.