Angry Birds Bubble Trouble
Farebný svet bubliniek a drahokamov na každom rohu. Angry Birds Bubble Trouble je obrovské ihrisko, kde sa môže stať všetko. Vetvička sa premení na bumerang, strom na schody do neba a mláka na portál do inej dimenzie. Vtipné a krátke príbehy Angry Birds Bubble Trouble ukážu, kam až vás môže zaviesť vaša fantázia.