The Art of Skiing
Po predvedení, ako sa treba obliecť, Goofy vyráža na svah a ukazuje, ako sa správne lyžuje. V sérii gagov a nešťastných situácii, Goofy predvádza ako zabočiť, lyžovať dozadu a dokonca aj skákať na lyžiach.