Chip a Dale: Námorníci
Hladným veveričiakom Chipovi a Daleovi zostal posledný žaluď, keď zbadajú na opačnom brehu jazera strom plný žaluďov, ktorý patrí Káčerovi Donaldovi. Toto vynaliezavé duo sa vyberie na Donaldovej loďke z fľaše k stromu, ale Donald im to chce prekaziť. Ukradnú mu vietor z plachiet a zasmejú sa na jeho účet.