Posledná klapka: Rust a Halynin príbeh
V roku 2021 vystrelila rekvizita zbrane Aleca Baldwina skutočnú guľku na pľace filmu Rust a zabila kameramanku Halynu Hutchinsovú. Film „Last Take: Rust and the Story of Halyna“ zoberie divákov do toho dňa prostredníctvom ľudí, ktorí to zažili na vlastnej koži.