Svet mafie ’Ndrangheta
Tento skutočný príbeh ukazuje boj prokurátora Nicolu Gratteriho s ’Ndranghetou, najmocnejšou mafiou sveta. Od operácie Rinascita-Scott až po historický maxiproces, seriál odhaľuje odvahu, spravodlivosť a obety v neúnavnom boji s organizovaným zločinom.
Kalábrijský prokurátor Nicola Gratteri, ktorý už desiatky rokov žije pod ochranou polície, vedie operáciu Rinascita-Scott, historicky najväčší policajný zásah proti ’Ndranghete. Seriál odhaľuje skutočnú spravodlivosť a odvahu v regióne sužovanom strachom a mlčaním, od vyšetrovania, ktoré odhalilo celosvetový dosah mafie, až po vyvrcholenie maxiprocesom. Sudcovia, kajúcnici a obete neoblomne čelia vyhrážkam a zradám, ale dočkajú sa aj zadosťučinenia. Gratteriho čaká najťažší boj jeho života v podobe súdneho procesu, ktorý môže pre Kalábriu aj svet znamenať nový prístup v boji s organizovaným zločinom.