WALL-E
Po stovkách rokov osamote pri práci, na ktorú bol zostrojený, zvedavý a sympatický robot Wall-E objaví nový zmysel života, keď stretne uhladenú Eve. Spoznajte podarené postavičky na ceste vesmírom.