Akcia a dobrodružstvo, Fantasy
Kapitána Jacka Sparrowa prenasleduje starý protivník kapitán Salazar a posádka smrtiacich duchov, ktorí unikli z Diablovho trojuholníku. Sú odhodlaní zabiť každého piráta na mori... hlavne Jacka.