Akcia a dobrodružstvo, Fantasy
Jack má krvavý dlh, ktorý musí splatiť: dlhuje svoju dušu legendárnemu Davy Jonesovi, desivému vládcovi morských hlbín. Ale vynaliezavý Jack sa nevzdá bez boja.
Kapitán Jack Sparrow má krvavý dlh, ktorý musí splatiť: dlhuje svoju dušu legendárnemu Davy Jonesovi. Jeho jedinou nádejou je oklamať smrť – a večné zatratenie – ukoristením bájnej Truhlice mŕtveho muža. Traste sa hrôzou, keď mocný Kraken reve z morskej hĺbky, aby rozštiepil dosky, rozdrvil trup lode a zlomil kosti. Film obsahuje zobrazenie tabaku.