Akcia a dobrodružstvo, Animované
Pongo a Perdita vedú hrdinskú skupinu zvieracích postáv na dramatickú výpravu, aby zachránili ich dalmatínske šteniatka z rúk zlej Cruelly De Vil.
Pôvodná klasika od Walta Disneyho očarila generácie divákov neodolateľnými, chvostom vrtiacimi hviezdami, pamätným príbehom a krásnou zmesou humoru a dobrodružstva. Cruella De Vil, Disneyho najohavnejší zloduch, spustí chlpaté dobrodružstvo, keď unesie všetky dalmatínske šteniatka v Londýne, vrátane pätnástich z rodiny Ponga a Perdity. Pomocou sily „polnočného štekania“ Pongo vedie hrdinskú skupinu zvieracích postáv na dramatickú výpravu, aby všetkých zachránili. Film obsahuje zobrazenie tabaku.