Následníci
Najhorší Disney zloduchovia a ich potomkovia sú uväznení na zakázanom ostrove. Keď však zhovievavý mladý syn kráľa Zvieraťa a kráľovnej Belle zasadne na trón, ponúkne problémovým potomkom šancu očistiť sa. Osud kráľovstva je teraz v ich rukách: pomôžu všetkým zloduchom opäť získať moc alebo poslúchnu volanie svojho vnútorného dobra a kráľovstvo zachránia?