Mal sa vracia k svojim prehnitým koreňom na Ostrove stratených, kde sa Ursulina dcéra Uma vyhlásila za kráľovnú chátrajúceho mesta. Uma, stále zatrpknutá, lebo jej nedovolili ísť na Auradon, prikáže svojmu pirátskemu gangu zničiť bariéru medzi Ostrovom stratených a Auradonom a tak raz a navždy vypustiť všetkých zloduchov uväznených na ostrove.