Akcia a dobrodružstvo, Fantasy
Lucy, Edmund a ich bratranec prejdú cez obraz do čarovného sveta, kde sa plavia s kráľom Kaspiánom, aby pomohli pánom z Narnie, ktorých vyhnal zlý uzurpátor trónu.