Nevesta na zabitie 2
Len čo Grace prežije zdrvujúci útok rodiny Le Domasovcov, zistí, že hra sa práve posunula na ďalšiu úroveň. A tentoraz v tom nie je sama – po boku má svoju odcudzenú sestru. Štyri znepriatelené rodiny jej idú po krku a ona má jedinú šancu prežiť, udržať svoju sestru nažive a zasadnúť na trón rady, ktorá vládne svetu.
Len čo Grace (Samara Weavingová) prežije zdrvujúci útok rodiny Le Domasovcov, zistí, že hra sa posunula na ďalšiu úroveň, a tentoraz má po boku svoju odcudzenú sestru Faith (Kathryn Newtonová). Grace má jedinú šancu prežiť, zachrániť svoju sestru a získať trón rady, ktorá ovláda svet. Štyri súperiace rodiny ju prenasledujú, aby získali trón, a tá, ktorá vyhrá, bude vládnuť všetkým. Vo filme ďalej účinkujú Sarah Michelle Gellarová, Shawn Hatosy, Nestor Carbonell, David Cronenberg a Elijah Wood. Film Nevesta na zabitie 2 režírovali Matt Bettinelli-Olpin a Tyler Gillett podľa scenára Guya Busicka a R. Christophera Murphyho.