Pošlite pomoc
Dvaja kolegovia z práce uviaznu po páde lietadla na opustenom ostrove. Musia prekonať krivdy z minulosti a spolupracovať, aby prežili. Lenže už nie sú v kancelárii a v temne vtipnom psychologickom trileri sa medzi nimi rozpúta sarkastický súboj vôle a dôvtipu.