Nevesta na zabitie
Vo filme NEVESTA NA ZABITIE sledujeme mladú nevestu, ktorá sa pridá k tradícií bohatej a excentrickej rodiny jej nového manžela, ktorá sa zmení na smrteľnú hru, kde každý bojuje o prežitie.