Nepremožiteľný
Film Nepremožiteľný je sugestívny skutočný príbeh. Tuctový Vince Papale dostane životnú šancu splniť si ten najtajnejší sen každého športového fanúšika. Životom poznačený Vince už na tom bol aj lepšie, podobne ako jeho mesto a milovaný domáci tím NFL. Keď však nový tréner Philadelphia Eagles Dick Vermeil zvolá otvorený nábor, 30-ročný barman bez futbalovej minulosti prerazí. Vo svete vysokých stávok a profesionálneho futbalu bude potrebovať neoblomný prístup a obrovské odhodlanie. Outsidera, ktorý pomohol svojmu tímu získať späť jeho víťazného ducha a zjednotiť mesto, musíte milovať.