Mickey: Príbeh myšiaka
Myšiak Mickey je uznávaný ako symbol radosti a nevinnosti skoro vo všetkých kútoch zemegule. Po tom, čo sa objavil v prvom dabovanom animovanom krátkom filme s názvom Parník Willie, sa Mickey cez noc stal senzáciou. V priebehu desaťročí nadobudol výrazne odlišné podoby, ktoré odzrkadľujú pozoruhodnú kariéru jeho tvorcu a dramatické spoločenské zmeny v národe, ktorý reprezentuje.