Úžasná jeseň myšiaka Mickeyho
Myšiak Mickey je odhodlaný napraviť zlyhania z minulosti po tom, čo zdedí starú tekvicovú farmu.
Myšiak Mickey je odhodlaný napraviť zlyhania z minulosti svojej rodiny po tom, čo zdedí schátranú tekvicovú farmu po vzdialenom príbuznom.