Star Wars: Príbehy z podsvetia
V týchto šiestich epizódach vstúpite do nebezpečného podsvetia galaxie a spoznáte príbehy dvoch ikonických zloduchov. Bývalá zabijačka a lovkyňa odmien Asajj Ventress dostane šancu na nový život a ocitne sa na úteku s nečakaným novým spojencom, zatiaľ čo gangster Cad Bane sa musí postaviť svojej minulosti v podobe starého priateľa, ktorý však stojí na opačnej strane zákona.