Life Bites
Life Bites je situačná komédia pre mladých tínedžerov, ktorá zobrazuje každodenné dobrodružstvá brata a sestry a ich rodiny – mamy, otca a mladšej sestry.
„Life Bites“ prináša komický nádych do ťažkých okamihov bežného života mladých tínedžerov: vzťahy s bratmi a sestrami, rodičmi, kamarátmi, randenie, škola, šport, hudba – skrátka všetko, čo je dôležité v živote mladých ľudí vo veku 14 až 15 rokov.