Penny on M.A.R.S.
Penny, utajovaná dcéra najslávnejšej popovej hviezdy, navštevuje spolu so svojou priateľkou Camillou školu M.A.R.S., najvýznamnejšiu školu hudby a umenia.
Penny je dcéra Bakie, najslávnejšej popovej hviezdy súčasnosti. Spolu so svojou najlepšou priateľkou Camillou sa rozhodne navštevovať M.A.R.S., najvýznamnejšiu školu hudby a umenia. Nájde si tu nových priateľov, bude čeliť mnohým výzvam a stále bude hľadať otca, ktorého nepozná.