Genoa Bridge Disaster
Tento film rozpovie príbeh o tragickom zrútení Morandiho mostu v Janove, pri ktorom zahynulo 43 ľudí. Príbeh sa začína chronologickou rekonštrukciou katastrofy a ukáže niekoľko scén zobrazujúcich kritické momenty pred zrútením.
Tento film rozpovie príbeh o tragickom zrútení Morandiho mostu v Janove, pri ktorom zahynulo 43 ľudí. Príbeh sa začína chronologickou rekonštrukciou katastrofy a ukáže niekoľko scén zobrazujúcich kritické momenty pred zrútením. Pomocou výpovedí preživších film „pretočí“ scény, aby analyzoval príčiny a udalosti, ktoré viedli k tragédii. Končí sa poslednými svedectvami tých, ktorých táto katastrofa ovplyvnila, a pokračuje diskusiou o technologických pokrokoch, ktoré sa urobili, aby sa predišlo opakovaniu podobnej katastrofy.